Bez większej jakości o wiele trudniej jest przekonać klientów do naszej oferty, która wydaje się być podobna do tej pochodzącej od konkurencji. Jednak pomocą są Krówki z logo, które można zastosować w takim momencie. I już to sprawi, że nasi klienci otrzymają pewne fanty, za które nie muszą płacić. Otrzymują coś za darmo, bez ponoszenia żadnych kosztów. To prezent, który dodatkowo będzie dla nich użyteczny, ponieważ pozwoli im spełnić swoje podstawowe potrzeby, związane z jedzeniem.
Taka mała słodycz sprawia, że poprawia się jeszcze samopoczucie naszych klientów. A jest to szczególnie ważne w większych sklepach i marketach. Właśnie tam klienci powinni się czuć jak najlepiej. Wtedy o wiele łatwiej będzie im zdecydować się na większe zakupy. Czują się lepiej, więc pozwolą sobie na wyszukiwanie atrakcyjnych promocji, a zarazem produktów i usług, które okażą się dla nich w pełni atrakcyjne. Warto jeszcze wziąć pod uwagę możliwości takich klientów, którzy pojawiają się w naszej działalności. Czasami mogą być wypłoszeni i obawiają się podejść do naszej oferty. Natomiast zmienia się to, jeśli dokładnie analizują nasza kampanie reklamową. Widzą, że nie zapewniamy im żadnych ograniczeń, jeśli chodzi o słodycze i Krówki z logo. Mogą wziąć nawet kilka, więc czują się o wiele lepiej. Nawet, jeśli tak uczynią, to nie będą się czuli, że nas okradają. Uznają, że mają do tego prawo i nikt nie będzie mógł zarzucić im czegoś innego. Warto jeszcze zainteresować się tym, jak Ci klienci reagują na takie upominki.
Ich reakcje mogą nas wiele nauczyć. Pozwolą dowiedzieć się, w jakim kierunku tak naprawdę powinniśmy zmierzać. Czasami korzystne jest zastosowanie do klientów nowych gadżetów. Natomiast innym razem przydatna jest minimalna zmiana, na przykład nadruku. I wtedy Krówki z logo posiadają inne przesłanie, które mimo wszystko wpływa na zachowanie klientów. Nawet zachęca ich do tego, aby poznali wybraną stronę internetową, ponieważ na niej mają dostęp do nowych atrakcji.
Torba plażowa z własnym nadrukiem